بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اطلاع رسانی و تبلیغات آنلاین کشور، یکتانت و تریبون به عنوان حامیان رسانه‌ای رویداد سمپ معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری، شرکت یکتانت و پلتفرم تریبون که سال‌هاست به عنوان بزرگترین و معتبرترین خدمات دهندگان حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی آنلاین نامی آشنا هستند، به عنوان حامیان رسانه‌ای این رویداد انتخاب شده‌اند.

رویداد ملی سمپ با توجه به رسالت و هدف خود مبنی بر گسترش فرهنگ توجه به محیط زیست، سلامت محور نمودن فعالیت‌های سازمان‌ها و گسترش برند شرکت‌های پیشرو در این دو زمینه به دنبال ایجاد کمپین های اطلاع رسانی گسترده در کشور است.

استفاده از فضای آنلاین برای این اطلاع رسانی روشی است که در عین جذب بیشترین مخاطب دوستدار محیط زیست بوده و استفاده از کاغذ به عنوان یک کالای مخرب زندگی گیاهی را به حداقل می‌رساند. در همین راستا برای حفظ هرچه بیشتر محیط زیست و اطلاع رسانی بهتر و گسترده تر ابعاد این رویداد، دبیرخانه این طرح اقدام به همکاری با دو غول رسانه‌ای کشور یعنی یکتانت و تریبون نموده است.

این دو مجموعه پیشرو سال‌هاست که از طریق ایجاد فضای تبلیغات برای شرکت‌ها بر بستر اینترنت و فضای مجازی علاوه بر خلق ارزش تجاری، به سازمان‌ها برای کاهش اثر مخرب بر محیط زیست یاری می رسانند. همچنین دیدگاه والای این دو مجموعه همواره حمایت کننده فعالیت های دوستدار محیط زیست و سلامت بوده است و همین امر منجر به این گردیده است تا به عنوان حامیان رسانه ای رویداد سلامت، محیط زیست و پایداری در کنار سایر برگزار کنندگان این طرح قرار گیرند.

به امید اینکه چنین دیدگاهی در زمینه حفظ محیط زیست در تمامی بخش‌های صنعت و خدمات کشور دیده شود.